I en surrealistisk, väldigt rosa, värld

Ja, egentligen borde man ju inte, om man hade ett normalt, rutinmässigt liv, oroas för att vara uttråkad klockan halv tre på natten. Men nu är det så att jag är uttråkad, och det rätt rejält. Därför roar jag mig med att göra riktigt skumma bilder i Photoshop. Jag vet inte om det är speciellt roligt, egentligen, men det är i alla fall någonting. Spejar runt en del på Fejjan, men hittar som vanligt ingenting av intresse. Inga gamla kompisar som ska skaffa barn och villa, ingen som erbjuder mig någon typ av anställning, inga fina kärlekskommentarer eller liknande. Ja, ni fattar grejen; Fejjan är överskattat!

I could need some action!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0