Favoritbild, Gotland 2009


Detta är faktiskt, tro det eller ej, en av mina favoritbilder sedan veckorna på Gotland hos Zandrah. Jag fick många vackra bilder på havet, men denna tar ändå mitt pris. Älskar verkligen hur solnedgången lyser på hästens rygg (kommer inte ihåg vad hon heter). Det gör hela bilden enligt mig. Tänkte lägga upp fler bilde från Gotland, kanske väljer ut några favoriter. En del finns redan upplagda här på bloggen, så se tillbaks i arkivet om ni vill se fler. Synd att det är så kass upplösning bara. Japp, det är min kameras fel. Känner verkligen för att uppgradera den till en 450D eller en 50D. Men men, allt för dyrt.

Nu skall jag sätta mig och kolla på lite lägenheter. Vill verkligen bli sambo nu alltså, börjar ledsna på att bo halva tiden hos Henrik och halva hemma. Vi behöver eget, så fort som möjligt. Jag har en jäkla massa krångel att se fram emot... *suck* If you know what I mean?

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Är det inte bättre du börjar åt andra hållet först? ... syftar på inkomsten... och inte utgifterna...

2009-09-06 @ 09:21:59
Postat av: Anonym

Snyggt! Hästen heter Mara (den lilla heter Tito). Kram

2009-09-07 @ 09:00:09
Postat av: simone

jättemysig bild verkligen! påminner mig faktiskt om en dröm som jag hade för några år sedan och hade glömt tills nu. skumt Oo

2009-09-08 @ 08:49:42
URL: http://qimono.blogg.se/
Postat av: Elfrida

Ellinore: Haha, jo. Kan ju inte köpa en ny kamera förrän jag fått jobb eller liknande, ofcourse. :p Men det är ju tydligen inte möjligt nowadays, att få jobb. Ringde ju på ett jobb igår, sedan dess har jag blivit rätt avtänd på att ens försöka, efter ett sådant otrevligt bemötande.



Anonym: Vem är anonym? Helen må tro? Ja, just, kommer ihåg det nu. :) Himla fina i alla fall. Love this picture!



Simone: Oj, vad läskigt! Du får berätta mer om det någon gång. Drömmar är intressanta att försöka tyda. :)

2009-09-09 @ 00:43:57
URL: http://popgown.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Jag syfta mer på sambo idén och mindre på kameran :P

2009-09-09 @ 14:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0