Eight shades of wisdom

Jag hade extremt tråkigt och lekte lite i Photoshop. Testade lite filter o.s.v. och gillar den här lite extra. Inte för att den egentligen är bra, utan mer för att den uttrycker någon typ av mystik. Den ser ut att vara tagen med en gammal analog kamera med svartvit rulle i.

För övrigt vill jag säga grattis på 19-årsdagen till världens bästa vän, som jag för övrigt redan saknar.
Zandrah, jag ska köpa någonting till dig, jag kan tycka att tamponger för 12 kronor och två burkar Powka på Willys inte är nog. Skall nog kunna hitta någonting riktigt fint till dig.

Jag längtar till nyår så det gör ont. Finns det ingen där ute som kan något knep för att dra tiden lite, lite närmare? I wish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0