Anna Anka = en äldre version av Kissie. Varför går puckade personer alltid längst? Sjukt samhälle vi lever i...

"En kvinna som vågar säga säga som det är.. "Tjocka männsikor är själviska, tar bara plats och sjukvård". Riktigt sant, varför tänker ni feta männsikor bara på er själva..? Sen ni andra som försöker leka feminister, snälla.. Hata inte Anna för hon är ärlig, hon vet vad som gäller! Live with it, det gör vi alla andra ;)" - Kissie

Den där jävla Kissibrallan slutar aldrig förvåna. Vad fan är det för fel på henne egentligen? Hade fjortisungen en taskig barndom eller vad fan är det frågan om? Och den där förbannade jävla Anna Anka verkar inte vara någonting annat än en 40-årig fjortis som fastnat i någon jävla typ av kris, har extremt dålig självkänsla och stör sig allt för mycket på oss fria, älskande kvinnor. Ingenting att hänga i julgranen, så att säga.

Jag tänker fanimig heller ge mig själv till min pojkvän, jag tänker inte agera slav och existera för att tillfredsställa någon annans behov. Jag är lika mycket människa jag, som varje jävla man i denna totalt vilsna värld. Att folk faktiskt ens vågar förespråka någonting liknande är för mig helt ofattbart, vi lever för i helvete på 2000-talet! Att hon sedan är en offentlig person (hur fan blev hon det förresten, Slitz? Någon sunkig porrfilm? Utöver det där skämtet "Hollywoodfruar") gör ju knappast saken bättre, för jag vet att det finns kvinnor där ute som köper allt skitsnack de stöter på.

Det verkar helt ärligt som att vi får se fler och fler totalpuckade kvinnor som träder fram i media som några jävla mediehoror, för det är precis vad de är. Kissie är en mediehora, Anna Anka är en mediehora, och alla andra jävla puckon som uttalar sig om totalpuckade jävla saker endast för att få uppmärksamhet och bekräftelse (dålig som god).

Är så enormt förbannad! Jag är inte feminist, jag är bara vettig nog att förstå att världen faktiskt inte styrs av män och att vi inte behöver finnas där för att tillfreddställe ett enda av deras behov, när vi har lika många egna. Fyfan, Sverige börjar bli ett riktigt jävla pinsamt land att leva i. Jag skäms tammefan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0