Är jag född för sent eller?

Klockan är 16.20 och jag har inte ens börjat göra mig i ordning, fastän jag har vetskap om att mitt hår tar ungefär tre timmar att styla innan man blir nöjd och inte ser ut som en ur The Beatles. Alltså borde jag ha börjat för redan en halvtimme sedan. Mitt hår är så ostyrigt att det riktigt tär mig sönder och samman! Varför dömdes jag till detta håröde?

Ikväll ska jag dricka öl, findricka (Aquatini melon rush, Zandrah) och billigt vin, träffa världens goaste vänner och dansa tills dess att jag, i vanlig tur, däckar i närmsta säng. Tänker inte spara på krafterna ikväll, jag skall väl hemma vara utslagen och somna skithårt i min varma, goa säng, inte innan klockan 03.00.

Jo, så brukar det ju låta innan alkoholen tagit fart i kroppen. När den väl gjort sitt är jag alltid först i badrummet med huvudet långt ned i toalettstolen, hulkandes, med världens ångest och våta ögon på grund av faktumet "jag är inte den där tjejen som blir full och glad, jag är tjejen som blir packad". Jävla fjortisfasoner! Jag är alltid den enda som får upp allt i mitten av kvällen, hur skämmigt som helst. Skärpning!

Hepp, nu börjar ångesten infinna sig angående klädval inför partyt. Bästa att sätta igång!

Klackarna i taket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0