Ditch! Och så är jag sjuk också

Är det bara jag som tycker det är lite småkul att Kenza är med på en reklambanner i Kissies blogg? Haha, så cool! Snacka om att liksom ditcha sig själv.

För övrigt är jag fortfarande förkyld och läget känns, enligt mig, kritiskt. Har lust att slita av mig allt hår, så jävla förbannad är jag. Förstår inte varför jag blir arg över sjukdom och elände först nu, när jag varit sjuk varje månad i hela mitt liv. Det här livet hatar jag, i alla fall den del av mig som envisas om att inte hålla sig frisk. Blir det värre måste jag helt klart uppsöka läkare. Tänk om jag fått den där förbannade influensan, orkar liksom inte ha det i tanken...

Trött, snorig och grinig, en perfekt beskrivning för kvällen. Mår till och med illa av att dricka pepsi och käka godis. Känner inte sug efter någonting, förutom min pojkvän. Men har han tid eller? Nej. Han har ju ett liv utanför mig, såklart. Haha. Jag är så jävla sorglig.

Nåja, nu skall jag ta nya tag och sova en stund, tror jag. Eller i alla fall lägga mig i soffan och chilla järnet, för nu orkar jag inte tänka mer.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0