Den stora dagen för lillskruttan

I morgon är det dop för lilla Ebba. Stolt faster kanske grinar, även fast jag inte är vidare värst mycket för sådant kyrkligt. Men tanken bakom det hela är väldigt vacker. Och Ebba är vacker så det står härliga till, hon är så fin och perfekt att man ibland bara vill grina av lycka. Andreas och Cia är så fina tillsammans att man bara tänker: "åh, så fina de är, en sådan familj vill jag också ha".

Alla är så fina. Och vår doppresent är himla fin den med.

Jag, nej, jag är inte så fin, men min klänning är perfekt.

Hörs mer i morgon, lovar att fota så mycket jag bara kan under dopet/efter doper/före dopet, och hej och hå.

Nu ska jag se The Holiday och försöka sova därefter, godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinore

moster?

2009-09-11 @ 23:55:14
Postat av: Elfrida

Haha, oh my god, lite virrig kanske... Nu är det i alla fall ändrat. :p

2009-09-12 @ 02:12:26
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0