Den där söndagskänslan

Känslan "nu är det söndag igen" har egentligen inte berört mig sedan dess att jag tog studenten. Men idag känns det verkligen, att det är just söndag. Det känns grått och trist, livlöst på något vis. Som om dagen aldrig kommer ta slut. Kanske det känns lite extra idag eftersom jag känner mig lite hängig, fastän jag faktiskt känner mig bättre idag än vad jag gjorde igår, och vad jag har gjort resterande dagar före dess.

Det är jobbigt när söndagar känns. Det skall liksom inte vara så nu. Fast ja, visst är det på samma gång skönt att ha koll på veckodagarna även när man är helt utan jobb och studier.

Jag behöver göra någonting. Tur att det är dop för Ebba på lördag. Att få träffa lillsnurpan, Cia och Andreas gör mig alltid glad. De är så goa alla tre! Sedan får jag ju även träffa mina andra släktingar, och Cias familj. Skall bli fruktansvärt mysigt!

Nu skall jag fortsätta vara lite nerdy och logga in på WOW. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0