Datorer - kan man bli mer försvarslös?

Åh, jag blir så jäkla förbannad! Det verkar som om min dator/blogg.se helt och hållet har lagt ner det här med att ladda upp bilder. Det fungerar fortfarande inte att lägga in bilderna från Ebbas dop, däremot fungerar det att ladda upp små bilder (som den i föregående inlägg). Kan det vara så att bilderna helt enkelt är för stora för att laddas upp? Kan det verkligen vara så det står till?

Måste testa att ladda upp några större bilder senare, d.v.s. bilder tagna med min systemkamera, på morsans dator. Kanske, kanske (hoppas, hoppas) är det min dator som är helt el-muppo! Och det hoppas jag på därför att jag i så fall kan ladda upp bilderna från morsans dator redan idag... är det datorn det är fel på, ja, då är det kanske ett litet mer långsiktigt problem... :p

Någon som har erfarenhet av detta problem? Jag frågar speciellt er med blogg.se.
Berätta gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0