Att finna sitt sätt

Nu är Henrik hemma från lajvet i Västerås. Ja, ni vet, "lajv"... där man springer runt i skogen med lösnäsa och hemsydda linnebyxor, som spricker upp till pungen, med latexsvärd och frigolitsköld helt spritt språngande galen. Han är fortfarande helt fast i lajvet, ser på bilder och (förmodar jag) drömmer sig tillbaks.

Fast det är ändå inte helt oförståeligt att han älskar att lajva. Jag vill också fly från verkligheten ibland, jag har bara inte funnit mitt sätt ännu. Kanske det är genom bloggen, kanske det är genom WOW. Eller när jag sover.

Förlåt... de gånger jag får sova.

För övrigt känns det konstigt att skriva på svenska, har snackat engelska hela dagen. This doesn't feel to good!

Night night ♥

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, allt bra? Hoppas du haft en trevlig helg!



2009-09-14 @ 15:49:09
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0