99% säker tammefan!


Jag är 100% säker på att Erik blir en av de två som står som finalister och jag är 99% säker på att han vinner hela skiten. Och ja, jag är sjuk imponerad av hela gänget, men speciellt av Erik. Han är helt jävla sjukt talangfull. I love him, rent ut sagt!

Jag skulle också ge en hand för hans röst, fast i "tjejversion" då, haha!

Just nu har jag Durna, Erik och Jon som favoriter.
Vilka är dina favoriter? Eller har du kanske bara en som du håller lite extra på utöver alla andra?

Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad tycker du om min nya höstdesign? :-)

2009-09-24 @ 23:49:21
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Nenne

Jag tror samma som dig! Erik är grym! Än så länge :) Jag håller på honom, Jon och.. ja vafasen heter hon. Igår hade hon krusat hår, väldigt långt också. Hon har verkligen en skitmysig röst! Men det är svårt att favorisera, jag tycker dom flesta är bra :D

2009-09-25 @ 09:30:15
URL: http://nennsu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0