Tove - All these things that I've done


Tove och Erik är bäst hittills i Idol. Karolina är också jäkligt bra, men hon känns så... vanlig? Skitduktig, absolut, men tråkig. Sämst hittills är i alla fall helt klart Camilla och Nicklas. Förstår verkligen inte hur juryn kunde välja dem. För att göra bättre TV och tortera dem i ett eller två program till?

Däremot är jag väldigt nöjd med att de valde Reza som wildcard. Eddie, känner ingenting för honom faktiskt. Varken dålig eller skitbra...

Men men, så kan det gå!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Just nu har jag Veckans Blogg på min blogg. Det man vinner är en länkning i menyn tills nästa vinnare utses! Så om du vill vara med - vilket är superlätt - är det bara att skriva en kommentar i detta inlägg http://sannasrum.blogg.se/2009/october/veckans-blogg-anmal-dig.html att du är med och tävlar! Lycka till!

2009-10-04 @ 16:54:43
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Taack (: Gud vad glad jag blir!

Nej, D40 är ju den "sämsta" i Nikons serie, men den tillverkas inte längre, den gick för bra, billig systemkamera som alla köpte typ. Vad det gäller Nikon och Canon så är det en fråga om smak, du som har Canon kommer antagligen tipsa människor om Canon, men jag som har Nikon och trivs med den tipsar ju om den (:



Jag tror verkligen att bilderna handlar om vad man är för typ av person. Jag jobbar mycket med närbilder och zoom, och jag byter objektiv mellan mina två ofta. För att få så bra bilder som möjligt. D40 har inte så många inställningar som till exempel D60, men den funkar galet bra ändå. En perfekt kamera att börja med enligt mig, för hade det funnits för mycket rattar att snurra på hade jag inte ens orkat lära mig. Nu går det sakta framåt (:



Nej, det där med att fota går i vågor. Ibland har man ingen inspiration alls. När jag inte har det brukar jag googla lite, och försöka hitta lite inspiration (: Brukar fungera bra!



Lycka till med ditt fotande (:

2009-10-04 @ 17:21:58
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0