Talk to the hand

Jag äter vad jag vill. Jag ser ut som jag vill. Jag umgås med vem jag vill. Jag dricker vad jag vill. Jag äter sockerbitar om jag vill. Jag kan dricka strössel, chokladsås, kolasås, brunsås, glasyr eller grädde. Det är det som är tjusningen med mitt liv; ingen annan behöver liksom ens ta sig tid att lägga sig i för det är jag som är jag och jag bestämmer över mitt liv. Skönt va? Jag tycker det är helt ljuvligt underbart bra!

Sedan finns det ju förstås de som tycker sig ha rätten att faktiskt lägga sig i, använda pekfingret "gör så och så och så, gör det och det och det, för då blir alltid mycket bättre". Hur kan någonting som någon annan säger åt mig att göra bli bättre, när jag själv inte trivs med det? Nej, precis, det ligger liksom ingen logik i det hela.

Kanske det är dags att inse nu: mig kör man inte med! So don't you even try anymore, just a waste of your precious time!

"Sköt ditt så sköter jag mitt" är ju typ det bästa uttalade ever!

Vill jag äta hamburgare och inte en sallad med vetegroddar så gör jag det, face it!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: ja jag vet den ser brun ut, men den är svart.. fast jag tycker mer den är typ mörkbrun/svart.. men aja ^^

2009-10-30 @ 23:12:53
URL: http://emmajohanssona.blogg.se/
Postat av: Phobias.blogg.se My life My Pain My luck

Fin header och bloggutseende

2009-10-31 @ 00:04:41
URL: http://phobias.blogg.se/
Postat av: donnasandra

Hehe, you go girl! Det är så det ska vara!

2009-10-31 @ 01:38:40
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0