Sick 'n tired, sick of bein sick 'n tired

Idag är en jag-är-så-trööött-idag-dag för mig.
Men jag tog tag i saken och drog med mig morsan ner på stan för lite småshopping. Kollade in H&M som är nytt i stan och det såg väldigt fint, stort och fräscht ut. Kanske inte i storlek med Stockholms H&M-butiker men verkligen mycket större än vad jag föreställt mig innan.

På H&M hittade jag dock ingenting eftersom jag var ute efter mössa och vantar, inte kläder. På KappAhl däremot hittade jag en jättefin stickad, grå, mössa som jag förmodligen kommer leva i de kommande höst- och vintermånaderna. Ett par otroligt mysiga vantar fodrade med "pälsimmitation" fick även de följa med hem. Jag står mig inför den kalla perioden, om man säger så.

Nu skall jag försöka ta det lite lugnt innan jag drar över till F för lite skitsnack och andra hemliga grejer.

Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0