Röd förhandsbokad!

Nu har jag förhandsbokat kents nya album Röd.
Det kan du med göra på Megastore.se. Här är en direktlänk!
Som ni ser, om ni klickar er in på direktlänken till albumet står det TBA-TBA och inte Kent - Röd.
När ni sedan lägger till den i kassan står samma sak, men bli inte rädda att det är fel för det är det inte. I bekräftelsemailet på ordern står det Kent - Röd och inte TBA - TBA.

För mig som tog fakturabetalning slutar summan på 140 kronor (albumet 99:- + frakt och fakturaavgift), inte mycket att tjafsa om alltså eftersom albumet kommer kosta omkring 200 spänn (normalpris ungefär på nya album) nyutkommen i butik. Plus att jag får hem albumet i brevlådan under releasedagen, alltså den 6:e november. Så värt det!

Nehepp. Now should I probably pack my things and go. Det bär nämligen av hem till Henrik nu. Ovanligt, jag vet.

Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Åh, det låter ju toppenbra (:

Dock var det någon som sa att D60 slutat tillverkas också /: Men jag vet inte, bara någon kommentar på bloggen som jag fick.



Hur som helst - kul att du kan tänka dig att byta (: Det är ju alltid roligt att testa något nytt. Dock tror jag att det finns fler objektivalternativ till Canon (: Så där är du ju redan lucky ;D

2009-10-05 @ 21:14:52
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0