Nu blidde jag lite orolig...

Ja! Herregud!
Biljetterna till kents turné släpps redan den 12:e oktober. Jag har tre alternativ till städer att se dem i: Örebro, Linköping och Stockholm. Går biljetterna slut lika fort som de gjorde sist till t.ex. Annexet i Stockholm ligger jag förmodligen lite pyrt till. Då fick jag och en vän köpa andrahandsbiljetter av en kille; för 1000 kronor styck! Givetvis var det så värt det, men fyhelskotta vad man fick leva snålt efter att de var köpta. Dock är jag väldigt glad att jag fick se dem då, 2007, men att köpa biljetter för omkring 350 kronor är ju faktiskt att föredra.

Nu måste jag försöka snacka med mamma och pappa, fråga om min 20-årspresent kanske kan tänkas köpas lite tidigare än tänkt. Det här är ju det enda jag vill ha! Det enda jag kan tänka mig!

Har en känsla av att det kommer bitas naglar i ett par dagar nu. Håll tummarna för att jag kanske kan knipa en biljett eller två.

Kommentarer
Postat av: JULIA - FOTOBLOGG

sv: Tack detsamma! :D Din header var asgrym! :D

2009-10-06 @ 19:33:42
URL: http://nikons.blogg.se/
Postat av: MammaMu

Du får gärna jobba ihop pengarna, går jättebra.

2009-10-06 @ 20:06:29
Postat av: poerne

snygg header!

2009-10-09 @ 09:36:46
URL: http://poerne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0