När schlager-Camilla åker ut

 

När jag såg det här i direktsändning igår höll jag på att skämmas ihjäl. Det kändes som en ren repris från år 2007. Ni vet, när Amanda och Marie hamnade i finalen och den inspelade vinnarlåten med Marie började spelas (som var menad att avslöja vinnaren som varje år), och Amanda trodde då att det var hennes låt och blev helt le i benen och "överraskad". Haha, men serrni det var ju faktiskt Marie som vann, och inte Amanda. Tacka för det, va!

 

När jag ser detta klipp mår jag verkligen dåligt. Stackars schlager-Camilla!
Men samtidigt undrar jag; hur kan man höra fel på Karolina och Camilla? Är det Jihdes dialekt som totalt messar upp för lilla schlagerprinsessan?

 

Igår när vi i familjen såg utröstningen:

Mamma:
Alltså, även om de åker ut är de så glada och trevliga, förstår inte hur de kan hålla minen så bra!
*Camilla hoppar upp i Jihdes famn*
Jag: Jo, men de har ju blivit bra kompisar under tiden fattar du väl! Det är klart de är glada för varandras skull!
Från TV'n klingar Jihdes stämma: Camilla. Den där vägen. Det är Karolina som har gått vidare...


DÅ hajade jag att det faktiskt inte var glädje för någon annan som infann sig hos Camilla, hon hör helt enkelt dåligt.

 

Haha! Fyfan vad kul! You can call me ms. Schadenfreude, but this is real fun.


Kommentarer
Postat av: Robbie

Sv: Nu ska jag inte ta åt mig äran för något som någon annan har sagt. Det var en kille som läste in något personligt brev eller liknande till "Mitt P3" - Minns dock inte vad han hette.



Sköt om dig!

2009-10-02 @ 13:18:12
URL: http://www.modestil.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0