Men det här var ju inte bra alls!

Tror bestämt jag gått och dragit på mig någon typ magsjuka eller liknande. Det kom ju väldigt lägligt när jag håller för fest ikväll. Blir nog inte väldans mycket tequila för mig, det blir nog faktiskt knappt någon alls. Mår verkligen superhemskt! Samtidigt som jag mår såhär dåligt kan jag ju inte bara blåsa av hela köret, det går ju inte. Så ikväll får jag helt enkelt jobba på att hålla masken.

Tror jag drabbats av Rosenborgsyndrom, haha, Henriks bror är just nu magsjuk och jag har tillbringat nästan all min tid i deras hus den här veckan. Peppar, peppar, ta i trä, det fick jag allt äta upp!

Idag är jag så förbaskat trött och opepp att jag förmodligen hade kunnat ligga i en 24-timmarsdvala. Just nu låter det väldigt lockande och jag kan knappt dra iväg tankarna från den där varma sängen som bara står och väntar på mig till natten. Den hade varit ännu bättre om där funnits en pojkvän i bädden, redo att värma mig all night long. Men det finns det ju inte utan jag får snällt vänta till i morgon, för då skall jag bannemig värmas heeela natten av min älskling.

Hepp, det här blev ju en enda röra av snicksnack. Kanske det är dags för mig att istället börjar göra mig i ordning som värdinna inför kvällen istället för att sitta här och babbla på om mitt olidliga tillstånd.

Hörs senare (om jag inte ligger på tjottan och hulkar det vill säga)!

Bild: jag är 4 år gammal och har fått tag på något surt att bita i. Det sura äpplet jag får äta upp idag, kanske?

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0