I will survive, I hope


Bild: Henriks hand, tagen av mig. Jag kan inte låta bli att älska den.

Nu är det något jävla virus i min dator. Detta är jag 99 procent säker på. Om vi säger som så att det går liksom inte att skriva. Man får skriva utan att se vad som skrivs och hoppas på att det blir rätt. Så förbannat irriterande! Så nu lär det bli lite av en viruskoll, all night long. Det var verkligen vad jag ville göra ikväll; sitta och leta igenom min dator efter problem (som om jag inte har nog med egna) för att några jävla snorungar har haft kul på internet!

Sedan skall jag avinstallera Internet Explorer för det är tammefan det värsta skit någonsin. Det spelar ingen roll hur många gånger jag går in och ändrar inställningarna för pop-ups... De kommer upp hela, hela, hela tiden och det börjar gå mig på nerverna. Vet inte hur mycket av True Blood jag egentligen missade på grund av de där förbannade pop-upsen. Sjukligt irriterande!

För övrigt tog det inte ens en vecka för mig och Henrik att se klart säsong 1+2 av True Blood. Helt klart den näst bästa serie jag någonsin sett (Band of Brothers kommer för alltid vara #1!). Bill är bara såååå läcker! Och ja... sen handlade det ju om vampyrer och andra blodtörstiga varelser. Kan det bli bättre?

Tänkte kanske skriva ett inlägg senare och jämföra Twilight och True Blood; som båda handlar om vampyrer men är sjukligt olika på många plan.

MEN FÖRST skall dessa blodtörstiga monster i min dator bort!
Wish me luck, I will need it because I'm totally retarded.

Kommentarer
Postat av: Robbie

Sv: Okej, då förstår jag. Vad trevligt!



Ja det är ingen brådska. Har du något "tema" som du gärna vill ha på bilden?

2009-10-03 @ 10:07:34
URL: http://www.modestil.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0