Lite partybilder från mitt place


Kärt återseende! Jag och Johanna. Vi hängde ju som fan i ettan på gymnasiet och jag hade fasen ingen aning om att tjejen kunde festa som hon gör. Jag blev väldigt glatt överraskad när hon dök upp. Gjorde kvällen, helt klart, eftersom hon alltid är så förbaskat glad och sprallig!


Daniel, om du läser det här: du har mött din själsfrände. Vi visste ingenting under ettan på gymnasiet; men Johanna är precis lika mycket linslus som du! Fast det hade jag också varit om jag varit sådär snygg och cool. You go girl! ♥


Sedan fick Kim för sig att gänget skulle dansa lite jenka. Jag stod över och valde istället att fotografera den sköna kön som varade i cirka tio sekunder.


Johanna ser skitseriös ut, Marre ser ut att vara dölycklig och jag muppar mig som vanligt ofcourse.


Emmpa får till en rejäl pose alltså! Krya på dina borttagna halsmandlar nu, haha. Aw, hoppas inte din hals gjorde allt för ont idag när du gick upp. ♥


Emmpa och Kim myser!


Johanna och Zingo blev bundisar.


Okej, jag har en kommentar: what the fuck?


Konversera i vardagsrummet. Förstår inte ens hur någon kunde höra någon säga något där inne för musiken var tokigt hög!


Kvällens bild, helt klart.

Vi blev kanske inte speciellt många igår, men jag hade helt klart jäkligt kul! Det blev mycket musik, mys, röka, sprall och allvarliga konversationer. Tack alla som kom och tack för att jag faktiskt inte har så mycket att städa idag! Jag är grymt nöjd!

Marre och Kim blev kvar över natten och de har inte vaknat än. Jag däremot gick upp vid 09.30 och var piggare än jag varit på hur länge som helst! Tequilarace for the win när man inte blir bakis. Det är förresten ett väldigt bra tips om man vill dricka gott och inte dra på sig världens hangover, om man håller sig till endast tequila d.v.s.

HEPP! Nu skall jag filosofera lite för mig själv.

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0