Då kanske jag skulle kunna få sova nu då?


Jag är så jäkla trött idag att jag nog faktiskt skall gå och lägga mig en stund till. Vaknade i morse vid 09.10 av att Zingo stod och gruffade bredvid sängkanten och sa (om han inte varit hund och kunnat tala) "jag vill gå ut och läsa dagstidningen nu! Och om du inte går upp NU kommer jag läsa dagstidningen på dig!". För ja, när en hund får gå ut och gå är det för dem precis som att läsa dagstidningen. De läser liksom vad som hänt i det område där de rastas. Coolt va? Vilken jämförelse, men det var faktiskt min kära mor som berättade för mig.

Som sagt, hopp i bädden och sedan upp igen om någon timme för att laga käk! Hörs senare!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0