Chai, chai, chai, it's all about chai!

Jag håller helt och hållet med Zarah när det gäller Espresso House Chai Tea. Jag önskar verkligen att jag hade köpt fler burkar då jag känner att denna kommer vara slut rätt snart. So sad, so sad! Jag är redan inne på min andra kopp. Sedan kunde jag ju inte låta bli att bjuda mamma och pappa på en varsin ljuuuuvligt god kopp! De gillade den också.

Och Zarah, om man söker på "Espresso House Chai Tea" under "bilder" på Google kommer ditt inlägg upp som första träff. :p

I just lööööööve chai!



Kommentarer
Postat av: donnasandra

mmmm meee toooooo

2009-10-25 @ 20:49:48
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: Zarah-Lou

Weehuu! :D

Grattis till burken! Så makalöst gott! Och jag tror bannemej att det blir godare nu på höstkvisten när det är mörkt och murrigt ute ;)



Coolt med googlingen, måste testa LOL

2009-10-26 @ 00:50:34
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0