Bloglovin och Hagnesta Hill

bloglovin
Vill du hitta hit igen? Lägg då till mig på bloglovin, typ världens bästa sajt om man har ruttet minne eller fullt i bokmärkesmappen (som jag har då jag är en riktig liten bokmärkeshora, haha). Jag menar, vem vill inte lägga till tjejen som festat i Hagnesta Hill?

Okej. Det var ett s k ä m t ! för er som inte förstod. För övrigt kanske jag borde upplysa om att en del inlägg här i min blogg bör tas med en nypa salt.

Nu skall jag se hur min bakfulla mamma mår (haha, inte jag denna gång!). Ja, det var ett jäkla drag där i Hagnesta Hill. Hur fin fest som helst! Tack storsis med make för en otroligt skön fest med otroligt öppna och glada människor! Det gör jag gärna om.

Bloglovin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0