Årshoroskop

Horoskop 2009 - fiskarna.
Läskigt. Mycket av det sagda stämmer. Hur det stämmer kan jag inte förklara här i bloggen, ännu. När tiden är mogen skall ni få veta allt! Men dit kommer vi inte ännu. Fast ja, mycket av det har ju egentligen inte alls med mig att göra. Egentligen.

Men jag kan ju säga som såhär att det här året kommer jag få stötta och hjälpa rätt rejält, vilket jag trivs väldigt bra med. Har ju alltid varit tjejen som lyssnar och försöker ge visa ord till följd. Den delen av mig kommer nog aldrig försvinna. Jag andas ju för att få hjälpa och stötta. Ibland har det väl gått ut över min egen person, men den återställs alltid och jag lider inga längre stunder.

Förresten, kunde inte horoskopet ha berättat att jag skulle placeras på ett flyg i morgon till Visby? Det vore ju typ guld värt! Men men, man kan inte få allt här i livet. Det är ett faktum.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0