Ang. inlägget igår ikväll

Inlägget jag skrev på engelska, nedan, var inte ägnat till mina läsare.
Nej, det var ägnat till två hormonssprudlande p12 som jag träffade någonstans i Mulgore. För övrigt är killar som spelar World of Warcraft oftast ena riktiga töntar som tror sig veta mer om tjejer än vad vi tjejer vet. Not true! T.ex. spelar inte tjejer WOW, de lagar mat eller sminkar sig med väninnorna. De svär inte, big no no om en tjej svär; då förvandlas man till "sir" med en gång. De erkänner heller inte att de har pojkvän, även detta big no no. Dessutom är alla tjejer som spelar WOW i storlek med Vita Huset, snygga är de då inte.

"Men oj, du ser ju faktiskt rätt bra ut ändå... Det brukar inte tjejer som spelar WOW göra." Okej, tack för den kommentaren. Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta...

Men tacka vet jag norrmän, de enda sunda och vettiga killarna i spelet. Till och med svenska pojkar stinker hormonssvett och fördomar inom WOW. Det är rätt underligt egentligen, att man kan vara så otroligt konservativ.

Folk snackar om att världen är mansdominerad; well, då har ni inte spelat WOW. Fyfan, det vore någonting för Gudrun Schyman det. Hon skulle nog sprängas i luften av avsmak rätt fort.

Så snälla Gudrun Schyman, spela WOW och ställ dessa mammas-pojkar-typer till rätta. Vad fan, vem vet, du kanske möter din drömprins som du kan kontrollera och hålla pli på?

What a sight!

Kommentarer
Postat av: Nenne

Tack så hemskt mycket för den fina kommentaren jag fick i inlägget om våran lilla gonzi. Det värmer verkligen <3

2009-10-22 @ 17:15:32
URL: http://nennsu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0