Vad vet jag om kent (italienska?)?


Jag gjorde ett webtest på Expressen.se som hette 'HUR MYCKET VET DU OM KENT?'. Blev helt nervig och tänkte "shit, tänk om jag svarar fel, vad pinsamt!". Och det gjorde jag ju förstås, på en fråga som löd: "vad betyder ordet isola på italienska?". Jag är väldigt intresserad av kent, men inte av italienska. Vilken oschyst fråga (haha)!

På övriga frågor (som faktiskt handlade om kent) svarade jag rätt! *puh* Annars hade det kanske blivit lite trängd stämning här i tvåmanssoffan jag sitter ensam i och det kanske inte hade varit värst bekvämt.

För övrigt svär jag på min farmors grav att jag inte fuskade under testet! Det är ju inget kul, har testat det några gånger på Facebook men det är ju absolut värdelöst och man känner sig så misslyckat meningslös efteråt. Nej, här använde jag faktiskt min kunskap sedan dess att jag skrivit om kent under mina år i skolan. Undrar hur många uppsatser det egentligen blev om karlarna? Otaliga I guess.

Vilken läskig kentmani jag är i just nu. Promise not to help me outta here, 'cause I would like this paradise to last forever!

Ikväll blir det några kalla. Göttans!
Smell you later!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

sv: det har du helt rätt i! Men hittar man ett rikigt snyggt så funkar det vääl! cool header :)

2009-11-07 @ 19:43:19
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0