Trött tjej nu!

Vem var jag att tro att ingen skulle vara intresserad av mig rent jobbrelaterat? Här sitter jag, dagen efter att ha sökt 18 jobb, med tre förfrågningar.

Det går bra nu, kompis, det går bra nu!

För övrigt mår Henrik lite bättre från sin magsjuka nu. Jag däremot har plötsligt fått ont i halsen. Hoppas verkligen att det inte är baconfluensan (men varför skulle det vara det?). Det är ju bara lite misstänksamt att Henrik har haft kräksjuka hela dagen och jag får plötsligt halsont.

Weird!

Men no worries, finns ju inte en chans att vi har fått swineflue med tanke på att ingen av oss har vistats i stora folkmassor? I och för sig finns det väl tusen små kryphål som kan ge influensan helt utan någon egentlig anledning.

Nåväl, I'm not scared, jag har ju bara lite ont i halsen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0