T r ö t t s o m f å a l l t s å !

Jag är inne i någon surrealistisk dimma just nu. Ögonen hänger ned till hakan, ibland somnar jag nog till utan att tänka på det och jag är så sjukt jäkla bajstrött! Två tidigare mornar och jag är redan utpumpad. Å andra sidan får jag se detta från den positiva sidan: rutinerna finns där, de behöver bara infinna sig for real.

För övrigt sitter jag i en lägenhet i Ryd utanför Linköping med tre schteknördar. De spelar Heroes of Newerth och jag har aptråkigt. Jag orkar inte ens logga in på World of Warcraft. Säng. Däcka. Sova. Hela. Natten.

Kommentarer
Postat av: Miss Lovlie

Jag känner mig också helt slut idag. Klev inte upp särskilt tidigt, men la mig alldeles för sent. :S

2009-11-25 @ 19:54:00
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Elfrida

Miss Lovlie: Ja, jag är helt stört trött! Gick förmodligen och la mig alldeles för sent inatt, och klev upp alldeles för tidigt. Det funkar liksom inte. Sov nyss i 2½h men är likförbannat dödstrött. Ska snart gå och slagga för natten, skönt!

2009-11-25 @ 23:50:52
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0