Ställningen just nu


Just nu ser ställningen ut som såhär, i alla fall om man litar på Aftonbladet.se's läsare. Personligen skulle jag nog ha gjort EN liten ändring; Erik var bättre än Mariette ikväll, han borde alltså ligga trea istället för fyra. Men det är ju MIN åsikt.

Vilket jäkla starkt fält vi hade ikväll! Alla var verkligen skitbra! För att vara ärlig drabbades jag av en smärre chock och det spreds goose bumps all over me. Speciellt berördes jag av Toves acapella, den tjejen har verkligen egenskaper man gärna skulle ta över. Hon sjunger som en gudinna, hon är charmig, söt och hennes personlighet verkar ju helt underbar.

Favoriter ikväll: Calle (pusspåcalle) och Tove
Favoritduett: Calle och Mariette
Kvällens liftare: Eddie

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Calle och Mariettes duett var verkligen en klass för sig igår! Fast att jag inte gillar Mariette för fem öre.

Hoppas hon åker nästa vecka, sedan Reza och så har vi Tove och Erik i final och Calle som en riktigt bra trea!

2009-11-14 @ 22:52:36
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0