Someone need some rutins, huh

Klockan närmar sig två och jag skall väl lägga mig ned och sova. I sängen befinner jag mig redan. Så jäkla skönt att slappa med laptopen och snegla lite på TV:n ibland. Just nu är det Million dollar baby som rullar över skärmen. Kanske det är lite pinsamt att jag faktiskt aldrig har sett klart den filmen, när alla andra har predikat om hur grymt bra den är. Nej, den filmen har blivit en sådan lägga-sig-och-somna-till-film. När jag sover ensam drar jag av ren slentrian igång DVD:n, somna, dregla, vakna, stänga av DVD, stänga av TV, somna, dregla, vakna, gå upp.

Det är en rätt usel vana egentligen. Den drar el - kostar pengar och är inte bra för miljön - och min sömn blir inte alls lika djup och nyttig som den egentligen skall vara.

Rutin #1 att fixa: stänga av TV/DVD innan man somnar, alternativt inte sätta på någotdera alls.
Rutin #2 att fixa: somna innan man somnar automatiskt, speciellt när man är sjuk.

Godnatt.

Nyfärgat hår by the way, tycks?

Kommentarer
Postat av: Zandrah

Snyggt hår på världens snyggaste tjej! ^^ <3

2009-11-28 @ 09:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0