SAY WHAT?!

Oh my god, loggade just in på Arbetsförmedlingens hemsida, och vad ser jag då? JO, en förfrågan från en arbetsgivare. Blev helchockad och trodde knappast det var på riktigt. Så nu har jag anmält mitt intresse, sedan får vi ju se vad som händer därefter. Jag vet ju egentligen inte riktigt vad det innebär, men jag tror ju inte att ALLA som är inskrivna på AF har fått denna förfrågan?

Känner mig lite utvald faktiskt, det var ett väldigt fint brev. Sedan vet man ju aldrig om det är ett massutskick eller inte. Men vad fan, det är ju något i alla fall och det tänker jag vara enormt lycklig för!

Dessutom tror jag det är ett jobb som skulle passa mig perfekt, på alla sätt och vis.

Nu skall jag sätta mig ned och harcoresöka jobb i Norrköping/Linköping. Snälla, håll tummarna för mig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0