Nu kan du få mig om du vill

Klockan är snart två nattetid. Egentligen borde jag inte sitta uppe nu, faktum är att jag borde ha hoppat i bingen för länge sedan i och med att jag faktiskt jobbar i morgon (+ att jag fortfarande inte är helt frisk). Sedan är det ju känt att jag är en riktig slarvmaja och att rutiner verkligen vore på sin plats just nu.

Fast det gör faktiskt inte speciellt mycket egentligen att jag fortfarande sitter här och knappar långt in på natten. Fick schemat skickat över mail förut och det såg riktigt gottigt ut; eftermiddag hela veckan. You gotta love those arbetstider! I morgon tar jag tåget till Linköping omkring 13.00 för att sedan börja jobba vid 14.00. Blir förmodligen kvar i Linköping till fredag, om grabbarna är okej med det vill säga.

Nu tänkte jag faktiskt göra vad som borde göras: sova. Sova, gott och inte alls speciellt länge. Blir nog en powernap i morgon på tåget kan jag tänka mig. Göttans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0