"Jaha, hon med ett stort hål under läppen omringat av den där enorma skorpan?"


I förrgår var jag så jäkla vuxen och tog ur min piercing ur läppen. Anledningen till detta är att jag aldrig kunde sluta vrida och leka med den. Detta framkallade en skorpa (ja, typ som en sårskorpa fast utan blod) med ett hål i mitten, not so nice. Just nu hoppas jag på att den där skorpan skall lägga sig och att hålet växer igen. I och för sig är det väl inte vidare troligt att hålet växer igen, det gör de sällan när man har haft någonting isatt så pass länge.

Men snälla lilla skorpan, försvinn! Ser ut som ett mongo utan ring och det blir bara värre ooont med ring.

Ett ärligt dilemma.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha vad rolig du ser ut på bilden! Snygg header i alla fall!

2009-11-15 @ 16:47:45
URL: http://sweetalicia.blogg.se/
Postat av: Elfrida

Haha, ja, det var lite det som var meningen. Att jag skulle se "rolig" (snarare helskum!) ut! :p



Tackar!

2009-11-17 @ 18:01:23
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0