Got my mind on my money

Er dröm...

... min verklighet.

Jag är så fattig och snart kommer socialförvaltningen tröttna på oss fattiglappar och specialbeställa hoppborgar in shape of a hamburger för att slita sig från de allt för höga kostnaderna börskrisen fört med sig. De kommer även importera kockar direkt från Kina och etablera enorma hundkennels. Varje vecka får vi veckopeng som skall gå till nöjen såsom skvallerblaskor, mat såsom hundwook, hygienartiklar såsom handdesinfektionsmedel eftersom där inte finns någon tillgång till vatten i våra hoppborgar in shape of a hamburger. En gång i månaden får vi åka buss till stadens loppis och shoppa loss dresses, skirts och potatispåsar för 100 kronor. Sedan öppnas en ny biograf med skylten "only citizens in the village "shape of a hamburger" aloud", dit får vi komma en gång i veckan och se "50-talets klassiker" i exklusivt svartvitt och dela löss. Har vi tur kanske vi får chansen att se Titanic eller någon annan ny dängare, men bara om vi städat området kring våra hamburgers ordentligt. Skaka våra lurviga gör vi tillsammans runt vår lägereld som är den enda värmekälla förutom solskenet som vi kan gotta oss i.

En liten framtidsvision bara. Hoppborgar kommer vara hippt även för oss fullvuxna inom en framtid, belieeeve me!

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Om det är till någon hjälp så kan jag meddela att jag mår toppen och det ända jag kände igår var att jag frös. Men jag mår som vanligt redan idag :D

2009-11-03 @ 13:34:45
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0