Gossip Girl-cravings!

Jag är så glad att syrran började tjata om Gossip Girl. Nu är jag inne på andra avsnittet av tredje säsongen och det är fortfarande lika bra. Kanske det faktiskt till och med börjar bli lite bättre nu (de har börjat på college och en hel del oväntade grejer händer, minst sagt).

Jag är helt fast och ser verkligen inte fram emot den dag då sista avsnittet av Gossip Girl släpps. Det kommer kännas lika tråkigt som det kändes då jag såg sista avsnittet av True Blood, säsong två - skittråkigt med andra ord (ser verkligen fram emot säsong tre av TB).

Favoritkaraktär i GG: Chuck Bass, helt klockrent iskall och mystiskt snygg. MUMS! Han är väl ändå alla tjejers förbjudna dröm?

Om du följt Gossip Girl, vem är din favoritkaraktär?

Kommentarer
Postat av: Kim Ersrud

Klart att Chuck är bäst, by far!

2009-11-14 @ 05:42:16
Postat av: Elfrida

Kim: Heeelt klart! Het, snygg och grym skådis. To be honest visste jag inte förrän igår att han var britt. Vad fan, han låter ju inte brittisk? Eller gör han det? I så fall har det gått mig helt och hållet förbi...

2009-11-14 @ 12:21:32
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0