Fasters ögonsten




Ebba är helt ärligt den sötaste och mest charmiga lillunge jag träffat. Hon är så härlig och man smälter som en piggelin i det starkaste solskenet när man ser på henne och hör hennes ljuvligt klingande småbarnsskratt. Hon är så söt som sockervadd, min lilla brorsdotter Ebba!

I helgen får jag träffa min lilla Ebba (eller Ebbis som jag brukar säga), Cia och Andreas. Lunch här på lördag. Ser verkligen fram emot det. Har dessutom fått höra från väldigt säkra källor att hon börjat gå med gåvagnen nu. Snart bär det av och skor börjar slitas! Det finns ingenting så vackert som att se ett barn utvecklas.

Faster älskar dig Ebbis! ♥

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

2009-11-05 @ 16:37:32
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0