BBB & Bill på Temakrogen


Bill Öhrström och brorsan


Bill Öhrström och brorsan


Bill Öhrström

Igår var my first night out på länge och den tillbringades på Temakrogen i Nyköping där Bie Blues Band (min bror Stefan är leadsinger och gitarrist som ni kanske vet vi det här laget) lirade tillsammans med Bill Öhrström (som bl.a. spelar munspel i kents låt Kevlarsjäl, vackert). Detta var fjärde(?) gången de spelade tillsammans och herregud vad bra de är! Själv brukar jag inte lyssna på blues men när jag hör dem blir jag bra sugen på att göra en egen blueslist på Spotify.

Bie Blues Band lirade även ensamma och de blir bara bättre och bättre. Dessutom har jag aldrig förr sett så mycket människor dansa till deras musik redan under första låten. Jag unnar verkligen dem detta, så jäkla kul!

Så tack mamma, pappa och Ellinore och så klart BBB & Bill, för en otroligt trevlig kväll med goda om än dyra drinkar (en 6a för 100 spänn, det var dyrare än vanligt) och riktigt bra musik.

För övrigt var det jäkligt knepigt att fotografera BBB & Bill igår. Ljuset var verkligen förjävligt och det var näst intill omöjligt att få en riktigt bra bild. Synd faktiskt!

Nåväl, nu skall jag chilla ze Elfrida style.


Kommentarer
Postat av: Danne

Bill ser ut som Andy Warhol.

2009-11-08 @ 23:53:57
Postat av: Elfrida

Njaa, lite lik kanske men absolut inte mer än lite. Ser man honom irl så är han inte ett dugg lik honom imo! :p

2009-11-09 @ 19:02:28
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0