Då var det fredag igen!

Går man in på aftonbladet.se är det sockersöta Tove som ligger etta i svenska folkets alla hjärtan och inte Erik. Han intar dock en stark andraplats som ni ser ovan. Fast lite förvånad är jag faktiskt. Det känns ändå som om Erik har varit en helsäker favorit för de flesta ända sedan start. Sedan är det ju väl känt att det oftast är tjejerna som åker ut med huvudet före först av alla p.g.a. alla hormonssprudlande tonåringar av "kvinnligt" kön som röstar på snyggingen framför sångerskan, men inte i år (lika förvånad var jag när Picasso och Jensen gick till final).

 

Just nu är jag helt säker på att Tove och Erik kommer duelera i finalen. Åtminstone så hoppas jag verkligen på den utgången eftersom det är de två bästa i årets startfält.

 

Ikväll åker Rabih ut, konstigt vore det annars. Vem tror du åker ut? Och vilka står i final?


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0