17 jobb sökta (och jag är död)!

Nu får det fan vara nog. Nu är klockan snart 03.00 och jag söker fortfarande jobb! Det finns ju så många när man kollar Linköping/Norrköping/Stockholm. I morgon blir det möte med AF om min handledare har tid, hoppas på lite inspiration och lite, lite, lite mer hopp. Kanske, kanske. Då blir det snack om startbidrag och grejer till flytt.

Jag skulle gärna vilja veta Helene, z-mom, hur ni egentligen gjorde när ni flyttade från Katrineholm till Gotland? Jag behöver ju gå till väga ungefär likadant som ni gjorde. Så söta, rara, sänd mig en kommentar nu. Jag skall inte publicera den, I just need some advice!

Finns det någon annan där ute som har flyttat från en stad till en annan utan jobb? Berätta gärna hur ni gick till väga!

Och är det någon som vet vad det betyder när man får en "förfrågan" under fliken "min sida" på Arbetsförmedlingen.se?

Jag har så många frågor just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0