Vi lever på lånad tid - R.I.P. Murphy


Jag kände mig helt tom när jag av ren slentrian skrev in adressen till Aftonbladet.se nu ikväll. Jag var liksom tvungen att nypa mig i armen för att se om jag var vaken eller inte, om det här var på riktigt. Och det var det. Jag blev så tom, ungefär som en avslagen läsk.

Brittany Murphy har alltid varit en av mina absoluta favoritskådespelerskor och det är med sorg jag skriver dessa rader. Hon blev alltså bara 32 år! Så ung och drabbas av hjärtstillestånd, det känns groteskt och man inser verkligen hur lånad ens tid här i livet är.

Sedan var hon ju den sista tiden innan sin död väldigt, väldigt smal. Jag menar då ätstörningssmal, inte naturligt någonstans. Kan detta vara en bidragande orsak, måtro?

Jag vill inte veta förresten, jag skall minnas Muprhy som den favorit hon var. Den tjejen borrade sig förmodligen in i mångas hjärtan. Åtminstone mitt, och där får hon stanna.

Rest in peace.

Kommentarer
Postat av: Kim Ersrud

Alltså, koksar man upp några kvällar i veckan under flera års tid får man väl nästan skylla sig själv om man dör när man är trettiotvå. Just my two cents.

2009-12-25 @ 01:18:34
Postat av: Elfrida

Ja men jag har ju ingen aning ifall hon koksade eller inte! Det kanske hon gjorde.



Men jag diggar henne som skådespelerska i alla fall. :) Kommer sakna!

2009-12-25 @ 10:54:19
URL: http://popgown.blogg.se/
Postat av: Kim Ersrud

Jag håller med, hon var duktig. Men främst hade hon oerhört vackra ögon :)

2009-12-25 @ 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0