Varmare pjuxx - check!



Jag har märkt nu när jag jobbar att inga skor jag äger varit tillräckliga för att hålla ute den horribla kylan. Tårna blir snabbt tio små istappar, då blir det som känt rätt svårt att hålla motivationen uppe och fortsätta gå. Därför tog jag och mor tag i saken, kände inte längre för att vara en av alla istappar i vinterkylan. För ett par veckor sedan köpte jag en väldigt varm mössa. Värme/kyla absorberas ju som allra mest genom fötter och huvud. Det var verkligen dags för ett par varma pjuxx. Det fick bli dessa. Ett par äkta skinnstövlar på REAN, 499 kronor. De är riktigt varma och jag lider tammefan av fotsvett nu när jag är ute!

Skönt! Tack mor och far för de otroligt fina stövlarna! Guld värt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0