Pissdag, men böckerna är nog bra

Det här har helt ärligt varit en riktig skitdag för min del, av diverse olika anledningar som jag nog faktiskt inte orkar dra upp här. Dels för att ni förmodligen inte skulle förstå hälften av snacket och sedan därför att det är för er helt ointressant.

Jag har faktiskt köpt två böcker idag, på tal om någonting helt annat, de var så pass billiga att jag helt enkelt inte kunde låta bli. Bland annat fick Magdalena Graafs självbiografi Det ska bli ett sant nöje att döda dig följa med mig hem i väskan. Mamma rekommenderade den varmt efter att ha lyssnat på den i ljudboksversion. Den skall tydligen vara väldigt godtrogen och genuin, vilket gillas. Sedan har jag ju alltid varit en sucker för självbiografier och böcker författade utefter verkliga händelser.

Nej, huvudvärken tar över och jag skall nog faktiskt slänga mig i bingen med en bok. Är helt jävla sjukt trött efter en hel dag i konstant kyla, har säkerligen gått över en mil idag vilket är otroligt mycket för att vara jag.

Blir mer och mer imponerad av mig själv att jag faktiskt klarar av att gå så jäkla mycket varje dag! Det är verkligen att ta sig från noll till hundraåttio i ett en enda växel. Härligt!

Godnatt, det är en dag i morgon också!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Magdalena Graafs självbiografi rekomenderar jag med läs boken, kunde knappt sluta läsa.

2009-12-16 @ 10:10:34
Postat av: Elfrida

Ja, jag har verkligen märkt det. Är LEDSEN att jag måste jobba idag, vill sitta hemma och sträckläsa boken istället! Så jäkla jobbigt. :p Den verkar helt sjukt bra och hon skriver verkligen otroligt bra!

2009-12-16 @ 11:18:21
URL: http://popgown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0