The Hangover - så jävla rätt!


The Hangover - kan vara en av årets skönaste filmer. Jag skulle kanske inte påstå att det är årets bästa film, men helt klarts årets jag-vill-skratta-konstant-film. Den är inte dålig någonstans, men kanske lite seg emellanåt. Men vad fan gör det när man tillåts skratta ca. 1½h av 1h och 40min? Den är helt underbar och skrattsalvorna fullständigt dånade i Rosenborgs villa igår när vi hyrt den.

 

Visserligen var det bara jag och Henrik som var vakna, Lelle somnade rätt snart på soffan och Lena gick och lade sig. Så jag och Henrik fick stå för garvet.

Ni måste se denna underbara skapelse!

Get over here! No, not you fat jesus-boy, you prettyboy!

För övrigt är Bradley Cooper (mitten) hetare än någonsin! Vilken karl! Dregglade mig igenom hela filmen tammefan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0