Random guys som kan såga, på torget!


För några år sedan blev Katrineholm utnämnt till Sveriges tråkigaste stad. Men DET HÄR är inte tråkigt! *HAHAHAHAHAHA* Det är några random guys som sågar ned den årliga julgranen på Katrineholms torg med motorsåg. Är det tråkigt? Ja, då vet jag inte vad roligt är. Och NEJ, det var inte meningen att den skulle sågas ned. Den sågas ned när den skall dansas ut, vilket väl är tretton dagar efter jul?

Hahaha, jag trodde jag skulle dö ikväll när Calle berättade detta för mig. Och att det finns filmat och upplagt på Youtube. Guld värt! Jag säger som Calle "det gör mig glad i själen!".

Detta är inte korv i ösregn det, nej, det här är total nedsågning av baotajulgran mitt på Katrineholms torg en lördagsnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0