Kärlek: Sniffis och Calle


Fick en tidig julklapp av mamma och pappa idag, ett litet smygköp till Linköpingsflytten. Bästa klappisen there is! En datorstol för 300 kronor på Jysk. Är inte det ett fynd på rean så säg. Sedan att den är otroligt skön och ser bra ut vid skrivbordet ger ju några extra stjärnor i kanten.

Ikväll skall det nördas. Datorstolen skall få smaka rumpa och nysa tåsvett, jag har döpt den till Sniffis.

Om ni inte har någon datorstol, om ni sitter hemma och säckar på typ en köksstol, då tycker jag faktiskt att ni kan offra 300 kronor (om ni har de pengarna d.v.s., jag fick ju av morsan och farsan) och köpa denna goding. En riktigt skön stol med härligt gung, snurr och rull. Mums!

För övrigt är jag otroligt förbannad över att Erik gick till Idol igår och inte Tove. Calle var och är det självklara valet för mig. Han har utvecklats mest av alla och är en riktigt härlig entertainer. Juryn snackade om att han inte borde starta en dansskola, men vadå, hans moves är ju helt klart råheta.

Fan, jag börjar nog förälska mig lite i Calleman. Men den där jävla Erik, fan vad han saknar karisma! Fan fan fan!

Nej, Calle och Tove skulle ha varit i final. De bästa och mest estetiska deltagarna i Idol någonsin.

Och ja, jag grinade nästan igår när Jihde ropade upp Calle som första man till final. Av glädje, men också mycket på grund av chocken som nådde mig i den stunden. Var inte det jävligt otippat? Han fick flest röster av alla de tre! Ingen i vår TV-soffa trodde våra öron.

GO GO GO CALLE!

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Jättebra att du är nöjd. :)

A har dock haft två av den där stolen (har för mig att den han hade hette "Chef" eller något sånt), båda gick sönder i plasten vid hjulen. Andra gången vek sig plasten, A ramlade med stolen, fick armstödet i magen och tappade i princip luften, jag drabbades av panik och var riktigt nära på att ringa 112.

2009-12-05 @ 21:37:07
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0