Helvetes jävla sladdjävel!

Jahapp, då får jag väl säga rest in peace till min iPod som inte kommer kunna nyttjas mer. Det är ju så stabilt att iPod har speciella USB-laddare/överföringssladdar. Jag älskar iPod i sig, men när det kommer till sladdar är de ungefär lika värdelösa som snö om somrarna; d.v.s. jättevärdelösa. Till (läs: många) andra mp3-spelare finns de "vanliga" sladdarna, sådana som kan användas till i stort sett alla typer av föra-över-grejer-från-en-pryl-till-en-annan. Tackar vet jag dessa! Problemet är ju bara att jag inte har en sådan jävla mp3, jag har en iPod!

I morgon skall jag åka tåg i ca. fyra timmar, båt i ca. tre timmar och dessemellan skall jag vänta på båten i ca. tre timmar. Vilken underbar dag det kommer bli!

Fan vad sur jag är just nu! Jävligt sur! Hoppas verkligen att denna skitsladd dyker upp snart, för jag har verkligen inte råd att köpa en ny. Dessa sladdar är svindyra och måste specialbeställas på nätet, fuck that!

SUUUUUUR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0