Han är nog bäst.

Det är så jäkla tråkigt att läsa om alla storbloggare, och mindre bloggare, som har skaffat sig både nyårs- och julklänning. Men JAG DÅ!? Har jag lust att skrika! Jag har inte haft en julklänning sedan vintern 1990-någonting. Vill också ha en röd dröm att stryka omkring med julaftonskvällen eller en svart snygging broderad med paljetter, kanske en liten rosett.

Jag berättar om min lilla dröm för pojken min, och han säger:
"vill du ha en julklänning av mig i julklapp då? Vi kan köpa en om du vill".

Egentligen vill jag ju bara skrika "JAAAAAA!", men samtidigt inte vara precis sådär rättfram. Egentligen vet jag inte om jag vill ha en julklänning eller en faktisk julklapp av honom? Det är ju inte riktigt lika kul att få saker och ting dagen innan jul, eller hur?

Nej, jag vet inte. Vill han absolut köpa en julklänning till mig så får han göra det, då får han säga "nu skall vi dra ner på stan och shoppelishoppa!" (som om det skulle hända, haha), det tänker inte jag göra. Nåväl, han har till på söndag på sig, sedan ses vi inte mer innan julafton.

Let the game begin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0