Första träningsvärken sedan 1998, typ

Jag känner mig som en enda stor degklump. Gårdagens vandrande mellan hus, lägenheter, bussar, IKEA och köpcentrum har gett mig sprängande huvud- och träningsvärk utan dess like. Tanken på att jag snart skall ge mig ut på fältet igen får mig faktiskt att må rätt dåligt. Det innebär smärta, all over me. Jag vill liksom inte röra mig mer än mellan toalett och dator idag, så känner jag. Men, jag är ju trots allt teamleader och kan inte lämna teamet åt intet. :p

Snön ligger, som om det inte vore nog, tjockare idag än igår. Väldigt mycket tjockare. Men det är väl kul med åtminstone några dagars snö om året, eller? Jag kan slå vad om att denna snö kommer vara putsväck lagom till julafton. Om inte, ja, då är det lite för bra för att vara sant.

Nej, nu får det vara nog med dravvel, orkar inte mer. Skall sätta mig ned och chilla lite med min godispåse och bok. Vi hörs senare.

En tjurig en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0