En liten julklapp


"Bäste 3kund,
Ditt paket är nu skickat ifrån oss och det kommer levereras inom 2 arbetsdagar till ditt närmaste postkontor.
"

Yes, jag blev godkänd i kreditkollen och snart får jag hem mobil, abbonemang och ett par WESC Bongo hörlurar (se bild). När jag tecknade abbonemanget fick jag välja mellan tre olika julklappar; c-Jays hörlurar (värde: ca. 678:-), WeSC Bongo (värde: ca. 632:-) och Xqisit MB-9 högtalare (värde: ca. 180:-).

WeSC valde jag såklart, har alltid varit avundsjuk på de som går runt med sådana. De är så otroligt läckra, och snart är de mina! Tycker dock att färgen hade kunnat vara lite roligare; hur kul är vitt?

Men jag är glad som en lärka. Skall duscha nu, sedan packas det ihop här igen för att åka till skogigare trakter och umgås med Ebbis, Cia och Andreas. Mys på hög nivå!

Duschen nu!
Och glöm för fan inte att rösta på Calle ikväll. Idag står skinnisen som tvåa och den riktiga karln som etta. Forever and ever, Calle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0