En liten förändring

Har nu suttit här ca. tjugo minuter och fixat lite med bloggen. Slängde in en ny header som inte känns så mörk och tråkig, den är mig personifierad i fyra skepnader. Hur man beskriver dessa skepnader vet jag faktiskt inte, men jag tycker att var och en av bilderna speglar olika känslor. Vilka fyra känslor skulle ni säga att dessa speglar? En liten kul grej sådär att ta upp bara.

Nu är det faktiskt dags för mig att säga hej till sängen. Morgondagen kommer inte bli någon lätt dag att fighta. Upp vid 08.00, åka från Ryd runt 09.00 till Linköpings resecentrum, ta tåget hem till Katrineholm omkring 10.05, anlända till Katrineholm vid 10.57, åka hem och kissa i ett rör (höhö, äckligt), åka till sjukhuset för hemlig kontroll vid 11.30, ned till stationen igen och köpa tågbiljett, hem och (förhoppningsvis sova lite), ta tåget till Linköping vid 14.00, ta bussen från resecentrum i Linköping till Malmslätt, jobba från 15.00-20.00, ta bussen efter arbetspasset in till resecentrum, ta bussen från resecentrum till Ryd, gå hem till lägenheten. Där emellan skall jag hinna käka, fylla på mobil och busskort. Suck. Slutord: däcka.

Jo, jag skulle ha sovit för några timmar sedan, GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Raz

Jag återkommer med känslorna när jag inte är så arg ^^

2009-12-09 @ 11:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0